søndag den 28. august 2011

nu med Amerikans nummer!

så er der gået et par dage mere og jeg har det stadigt fantastisk godt. 
Fredag aften ar jeg til min første FOOTBALL game. det var præcis som på film. Skolebandt der spiller, syg stemning, og møg kedelig sport! hæh.... 
de tabte så med et enkelt point. da vi kom stod der 14-0 til det andet hold, men så fik Edison lige pludselig 6 point og så 7 og i de sidste minutter tog de lige 6 point mere. Jeg fatter stadig ikke helt reglerne. 

lørdag arbejde vi faktisk i haven, JA DET GØR MAN OGSÅ I USA. der havde været en storm og der var en masse blade og grene i haven som skulle væk + at nogle af træerne var knækket (eller hvad man nu siger) og et enkelt var vist blevet snittet af et lyn! :o Derefter kørte vi ud for at kigge på mobil til miiig... Brent og Traci fik det fikset sådan at jeg kun skal betale 30$(150kr. ca.) for mobilen og 10$ (50 kr. ca.) om måneden altså som abonnement. så har jeg ellers fri sms. og mange gratis ringeminutter også!.. jeg synes det er billigt!.. 
om aftenen tog Michelle og jeg til 18 års fødselsdag!.. Det var sjooovt.. nogle flinke mennesker, med en masse underlige spørgsmål om Dk. hæh.. 
en af dem spurgte om vi boede i stenhuse i DK. Det gør vi selvfølgelig i teorien, men det lyder så primitivt. De synes også allesammen jeg er noget så sjov?? fordi jeg er sarkastisk!.. hæh.. 

Søndag som er i dag!. i dag var vi i kirke, familien er katolsk, så det var noget af en oplevelse. kirken var vildt smuk. og prædiken var anderledes! ;), men det var en god oplevelse!. 
så var vi også til suprise party som blev holdt i Edison parken, for en af pigerne fra soccer holdet, vi var så 6 i alt. rimeligt mislykket!.. 3 af de 6 var mackenzie, michelle og jeg. hæh.. men det var en vildt flot kage. Michelles tante havde lavet DET GYLDNE LYN FRA HARRY POTTER som kage. det var vildt flot!!.. 
Nå men ellers er dagen gået med lektier. det skal også laves selvom man er i USA. Lige nu ser familien Harry Potter nr. 1. Må hellere gå ud og se med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar