mandag den 8. august 2011

Godt jeg har min beroligende sten, der udsender positive vibrationer...

det var som at stikke hul på en ballon fuld af helium. fløj højt og faldt langt. det var følelsen jeg fik da YFU, ringede til mig og meddelte at afrejsen her kl. 6 i morgen tidlig blev udskudt, muligvis et døgn. 
jeg var så klar!.. Lige da de ringede kæmpede min mor og jeg med at få min håndbagage til at veje 8 kg. i stedet for 9,something. 
hvis turen ikke havde været udsat så ville vi kører om en halv til en hel time og rejsen ville være begyndt. lige om lidt.................

mine genboer har givet mig en sød lille gave: en Kvarts Rosa, sten. 
En dejlig blid sten der går ind og afbalancerer hjertecenteret, den udsender blide kærlige vibrationer og upsuger negative energier. 
Hvis du er trist urolig eller utryg er den en god ven i nøden. Den giver os ro og hjælper os med at tilgive. 

Jeg siger bare godt jeg havde den sten, da Yfu ringede ;) 

jeg har også fået andre flotte gaver idag, to søde søde rammer med billede i, en af Marie og en af Line begge helt vildt søde!! 
de 6 søde piger fra klassen gav mig et sød halskæde med kvinde symbolet som vedhæng. Den skulle symbolisere dem alle 6 og så gav de mig en sød bamse. Det var også helt fantastisk sødt! 
- dejligt med søde venner, med eller uden gaver er venner og familie det bedste!

nå Ohio, vi ses, men der går lige et ekstra døgn inden!..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar