torsdag den 5. juli 2012

time fly fly fly

så er der lidt under en uge til at jeg ser jer alle igen, så det her bliver nok en det sidste indlæg på bloggen! Det er super trist at tænke på at året er ovre snart, men okay, jeg glæder mig til at se jer igen!

okay så hvad har jeg lavet de sidste par dage. Jeg kan ikke huske hvad for en dag det var men jeg var til en ægte baseball game. det var sammen med Tyler, hans bror, Brian og Michelle og det var en super oplevelse vi så Cleveland Indians de spillede mod et hold jeg ikke kan huske hvad hed måske var det the reds. men i hvert fald var det sjovt, det bedste var imellem the innings hvor de lavede alt muligt sjovt på en stor skærm. bla. var der en mand der friede til hans kærste ligesom på film, det var skørt.

i sidste uge tirsdag mener jeg det var, smuttede jeg til Cedar point for anden gang. Første gang var ikkke så god så jeg håbede denne ville blive bedre. Brian inviterede mig fordi de havde en ekstra billet. Så jeg smuttede til Cedar poing med Brian, hans udvekslingsstudent Nils, Alec og Zack. Det var okay, jeg prøvede ikke så mange rutsjebaner for jeg havde ikke lyst til at blive syg igen, men det var godt selskab så jeg havde det sjovt alligevel.

ellers brugte jeg hele sidste uge med Brian fordi han jo smuttede til Tyskland om lørdagen så vi sagde farvel fredag, det var super trist, men jeg har mange gode minder med ham. om fredagen var vi også ude og inner tube. det var mig, Brian, Michelle og resten af the johnston family det var super sjovt.

denne uge var jeg i michigan ved Brents brors lakehous. det var hyggeligt og afslappende og jeg havde det sjovt med Michelles kusiner. vi svømmede i søen og læste en masse og slappede bare af i solen.

i dag er det så torsdag, jeg har ingen vilde planer lige nu, Shantel kommer måske over omkring klokken 5. ellers tager jeg ud og shopper med Traci, vi vil prøve at finde en ekstra kuffer, helst en billig en! og så vil jeg ellers starte at pakke lidt.

i morgen er der heller ingen planer, jeg håber lidt på at lave nogle. lørdag har jeg min kæmpe farvel fest som nok skal blive lidt trist! søndag smutter jeg ud til Matt sammen med Michelle og sikkert nogle andre venner og så skal vi ellers stå på jet ski og tube og alt muligt sjovt ude på lake Erie!

Nå men jeg ved ikke om jeg er klar til at sige farvel til the life in the states. men der er slet ikke så længe mere. nok omkring 5 dage!
jeg savner jer, men ser jer jo snart
KRAM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar