lørdag den 6. august 2011

av min ryg

at veje en kuffert er ikke mig, det føles som et ton og så er det kun omkring 18-19 kg. Jeg bliver aldrig vægtløfter!!!! Nå men let the packing begin! og det er den så! kufferten er næsten fuld, ohh gud jeg ved bare at når jeg kommer til kastrup tirsdag nat! så har jeg glemt noget. Tro mig jeg har skrevet lister over hvad jeg skal have med men noget må gå galt. 
Jeg er btw. nervøs som bare sørens, for alt det der med at skifte fly og blive kontrolleret. Jeg er  ved at dø ved tanken om det. Godt der er en hel masse YFU folk til at hjælpe, og godt jeg har min smækre blå meget formsyede mandepolo, eller noget ;) 

pakke pakke pakke... det tager hele mit liv og jeg kommer konstant i tanke om ting jeg har glemt eller skal have med. Vi havde gæster herhjemme her til aften. det var nogle af mine forældres venner der havde en søn der for 2 år siden på udveksling med YFU også, så fik jeg lige nogle god råd og sjove historier med på vejen. Han sagde bl.a. at det var en kæmpe fordel at have en søster på alder med mig. 
de gave mig også en kuffert der passede til  beskrivelsen af den håndbage jeg må have med. det var sødt af dem! 

jeg har også skypet endnu engang med familien i Ohio. de er stadig bare helt fantastiske!.. jeg mødte også en af Michelles (den ældste datters) veninde. det var cool. hun virkede sød osv. 
Jeg tror jeg næsten er på skolen soccer team. det er fedt og jeg håber det bliver kanon at træne 5-6 gange ugentligt!! selvom det er meget er jeg glad for det er sådan så er chancen for at tage overdrevent meget på en smule mindre. FEEED! 
Nå men familien har også skrevet hvad vi skal lave de næste to weekender. og det lyder bare super! her i den kommende weekenden (det lyder vildt at kunne sige "her i den kommende weekend" når man omtaler noget man skal i USA.) skal jeg med soccer teamet ud og se en soccer game. og weekenden efter hed det vist et smut til en ø på lake Erie med nogle af familiens venner. Åhh det hele lyder så fedt!.. 
Jeg glæder mig så meget! 

kuuuun... 3 dage til jeg står i Kastrup og er på vej! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar