mandag den 12. marts 2012

Time, time time TIME

hej igen. Jeg ved det det er længe siden og jeg er ked af det, men jeg har så travlt og ikke så meget tid til at blogge længere.
Nå men siden sidst er det jo blevet marts. og det er skønt, vejre herovre er blevet en del bedre, det er nærmest forr udenfor og selvom jeg altid har elsket vinter gør det mig nu glad når man kan dufte foråret udenfor.
Okay, så hvor endte jeg sidst. Ja Basketball endte, vi tabte en kamp og var ude, men det var sjovt og det var vildt at gå så langt for Edison har ikke haft så godt et pige hold i lang tid. Nu har jeg så kastet mig ud i softball. Ja jeg er vild.. Nå men jeg kan faktisk meget bedre lide det end basketball. da jeg havde bball, syntes jeg altid træning var kedeligt og det bedste ved sporten var de piger der var på holde, for de var alle så søde! Nu er det nærmest omvendt, jeg elsker at træne softball, men jeg er på JV holdet hvilket svare til andet holdet. træneren sagde han ville putte mig på JV holdet den første halvdel af året så jeg kunne lære spillet bedre at kende og så ville han rykke mig op, når jeg var blevet lidt bedre. Men Varstity holdet er rigtigt gode, og de håber på at gå til states i år. og det håber jeg, jeg kan være med til. men faktisk er jeg glad for at være på andet holdet. for så kan jeg spille og jeg er slet ikke den dårligeste. :D forskellen fra bball er bare at pigerne på holdet ikke siger mig så meget, men efter at have været mere sammen med dem er de faktisk meget søde og rare. i dag var det så billede dag, så nu sender jeg snart nogle søde små billeder af mig i softball tøj til danmark, spændende haha....
nå men sidste sidste weekend, havde mig og Gee/Olivia, en sleepover, det var rigtigt hyggeligt vi havde en sjov aften.
okay, så Michelle og Mackenzie er på et skolehold der hedder Mock Trial, hvilket betyder efterligne en ret. hvis i forstår hvad jeg mener? nå men det er hvor de lader som om de er advokater og vidner i en sag og de konkurrere så med andre hold, det er lidt svært at forklare men det er vist meget spændende og godt for michelle siden hun gerne vil være en advokat i fremtiden! Nå men de gik så til state i det og det er så i Columbus  hvilket er Ohios hovedstad. det forgik så torsdag og fredag og Traci og Brent gav mig fri fra skole så jeg kunne komme med dem ned og se det i Columbus, og Courtnety kom med os for hun er også rigigt gode venner med michelle. Tyler er også på holdet og han er en rigtigt god ven også.
nå men de tabte desværre. men vi brugte så fredag på shopping i Columbus, hvilket var vildt fedt! og gæt hvad, jeg fandt min prom dress. og den er sååååååå flot, og den kostede kun omkring 1000kr. hvilket åbenbart er mellemdyrt herovre, men jo er en billig kjole i danmark!
Nå men ellers er det stadig fedt herovre! i denne uge er det OGT week og det betyder at alle Sophmores er nød til at tage denne her test de skal bestå for at de kan graduate. og det betyder at alle andre årgange kan sove længe wuhuuuuu!!..... så i morgen skal jeg ud og pise morgenmad med Kristi og Shantel!
Jeg har det fedt og jeg elsker det her, spørgsmålet er om jeg nogensiden kommer hjem ;)

Elsker jer
Ses lige om snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar