søndag den 21. august 2011

1000.. nye oplevelser på en uge og 2 dage..

ja så har jeg været i Usa. i en uge og 2 dage, vildt at tænke på at planen rigtigt var sådan at jeg først skulle flyve på tirsdag..! Men jeg kan lige så godt indrømme det, selvom det er fedt, er det også hårdt. JEG SAVER JER ALLE SAMMEN. But i need to stay strong!.. Alt bliver bedre dag for dag.
kort resume af alt det jeg har oplevet.
toradad ankom jeg til washington og missede mit videregående fly til Cleveland. Men sov så på et hotel i Washington med andre studenter og havde faktisk en rigtig hyggelig aften!.. 
fredag ankom jeg i Cleveland og blev modtaget af familien med balloner og skilt.
lørdag var jeg vist nok til soccer træningskamp og derefter til professionel kamp om aftenen. sammen med soccer holdet. 
Søndag stod den på mislykket shopping, med underlige trompetjeans? :o 
Mandag træning 7.30!!!!!!... hmm... kan faktisk ikke huske hvad jeg ellers lavede mandag.
Tirsdag træning 7.30!.. og filmaften hos en af pigerne far holdet.
onsdag POOL PARTY i vildt fedt mega hus!... + træningskamp mod et drengehold med spillere på 10-11 år :O bl.a. min værtsbror Bryan. (Vi vandt) 
Torsdag: Endnu en træningskamp, vi vandt igen!... 
Fredag, træning 7:30 og derefter satte vi kursen mod kellys Island. Vi var der først om aftenen. Men efter en omgang dejlig omgang underligt men lækker mexicansk dinner. Fik jeg æreren af at prøve den mest vilde og fede sport i hele verden tubing(Google anbefales, hvis man ikke ved hvad det er.) Men det var så fedt og mine arme var ømme 2 dage efter.!.. 
Lørdag, stadig Kellys Island. sove længe!.. jaaahh.. ud og bade ved en strand. spille underligt men sjovt have spil.!.. og derefter leget en sjov leg, med Kenzie, chelle, Bryan, og 2 andre drenge som familien er venner med. 
Søndag, som var i dag for 47 minutter siden. tidligt op, og derefter ud og så på sten, kan ikke lige huske hvad det hed helt præcis, men det var noget med at sneen havde presset ned i stenene?..
derefter vendte vi næsen hjemad mod Milan. og så SHOPPING!..  Derefter spiste vi ude på et Japansk spise sted, det var rimelig fedt, for der var en kok der stod ved vær bord og lavede maden imens man så på+ at det smagte goooodt!..  her til aften var michelle inviteret til en festi. og jeg var også inviteret (Alle vil jo gerne møde, en der er så sej at hun kommer fra Denmark;) Men det var lidt akavet til festen for alle kender jo hinanden og jeg står bare der og tænker så stik mig dog en øl, så det hele ikke er så akavet mere. Men jeg kunne snuppe mig en sodavand hvis jeg ville noget ;) hæh... jeg synes det er så underligt at man kan kører, ryge, komme i militæret inden man er 21, men man må ikke drikke!.. Nå men der var da også flinke mennesker til festen og det fedeste var at de havde det lige så sjovt til en alkohol fri festi som vi har det til fester med alkohol.! 
Nå men nu sidder jeg så her klokken er 00.54 am. i morgen står den på vores første rigtige kamp, og vist også lidt mere shopping. vi skal vist kigge på nogle homecoming kjoler. det skal nok blive spændende.

Ohio, du har allerede givet mig så mange gode oplevelser, men jeg ved der venter mig flere (eller håber i hvert fald ;) 


ps. bær over med stavefejlene, jeg er træææt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar