tirsdag den 22. maj 2012

Bittersweet

hey World
jeg har det stadig fantastisk. SÅ hvad går jeg rundt og laver for tiden, det er et udemærket spørgsmål. Ja der er ikke noget helt vildt at skrive om. men jeg kan fortælle lidt om hverdagen.
For 2 weekender siden, hyggede jeg med Brian fredag og om lørdagen smuttede jeg til Strongsvill med Courtney og Michelle på en lille rout trip det tog cirka en time at køre dertil og der er et stort shoppecenter hvor vi brugte det meste af dagen, det var super sjovt! efter det smuttede vi om til Tylers bedsteforældre for det var i nærheden og han ville gerne have vi kom. og så vist det sig at hans bedstefar engang datede en pige fra samsø. Verden er lille hah..
efter det smuttede vi hjem og en timer efter vi var kommet hjem tog vi over til Courtneys hus og spillede lidt basketball i det gode vejr med Brian, Tyler og så os 3. lidt senere kom Matt og Hannah så og vi så en film. det var en super dejlig dag med fantastisk vejr!
sidste uge gik så gået med skole og softball kampe. Holdet har en super season og de håber på at komme til state i det.
Ellers byggede jeg et fuglehus for min art class, eller jeg byggede det ikke rigtigt, men Brian gjorde jeg malede det bare heh... sidste weekend var også god! om Fredagen havde vi en softball game, og efter det tog mig og Michelle i biografen og sø the Avengers, hvilket er en super helte film, jeg ved ikke om den er ude i danmark endnu?
om lørdagen tog michelle, courtney, gabby og jeg ud og så drengenes baseball game, der var en masse fra vores skole derude og vejret var fantastisk så det var super fedt. om aftenen havde vi team bonding med softball teamet, det var også sjovt. Søndag havde jeg et YFU møde med en masse foreign kids. selve mødet var kedeligt, men det var rigtigt dejligt at se nogle af mine venner fra New York turen!
Denne uge er kun kommet til tirsdag, men den er meget fin. skole året er snart omme og jeg smutter snart hjem til danmark hvilket er bittersweet. for jeg elsker det virkelig her, men jeg savner alle jer derhjemme!

see snart

Ingen kommentarer:

Send en kommentar