onsdag den 27. juli 2011

så er det ikke for sjov da!

Før har jeg skrevet at rejsedagen blev d. 23, men nu er det lige pludseligt ikke sikkert længere! Måske bliver det d. 9 i stedet. For Edison High school starter d. 23 så jeg kan slet ikke nå at falde til i familien inden skolen starter!
Det betyder også at min ”farvel festi” bliver aflyst. Thats sad! Måske betyder det også at der er nogle af de aller vigtigste personer her i DK jeg ikke får sagt ordentligt farvel til. Det er også meget trist! Men hvis jeg i bund og grund skal være ærlig så vil jeg jo helst rejse d. 9 da det hele bliver meget hektisk hvis det først bliver d. 23.

Btw. Har jeg fået den aller mest coole kuffert, den er nemlig BLÅÅÅÅ! Men hvorfor vejer en kuffert noget! Ud af de i forvejen få kg. Vejer kufferten de 3,6 af dem. Damen i forretningen sagde det var en af de letteste man kunne få. Men den vejer jo stadig alt for meget!!
Det hele må til sammen veje 31 kg. 23 i min kuffert (kufferts egen vægt inklusiv) og 8 kg. I min håndbagage.
Jeg er i vildrede, aner ikke hvad jeg skal pakke, det eneste der er 100% sikkert på pakkelisten er mit fodbold lir! Er nemlig kommet på skolens soccer team! See thats nice! Faktisk skrev min værtssøster i dag og spurgte om størrelser til noget tøj, man åbenbart får på holdet!

Familien virker helt vildt søde. Rigtige friluftsmennesker, det synes jeg er spændende. Jeg kan også godt lide naturen jo. De bor nær Niagara falls, som jeg vildt gerne vil se. Jeg tror det er et rigtigt smuk område de bor i (eller det tror mine forældre, og jeg tror bare på det;)

Nå men jeg tjekker stadig mailen konstant, for at få at vide om det bliver d. 9 august! Cross your fingers for me! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar