mandag den 15. august 2011

Soccer..

I forgårs, altså lørdag. Spillede skolens soccer team en træningskamp. Dvs. at michelle og Mackenzie spillede. Jeg tog med derud iført min flotte kampdragt (orange). Og faktisk fik jeg en smule spille tid i forsvaret. Det ikke den sværeste kamp, men det er altid lidt svært når man ikke kender holdet osv. Jeg fik en masse ros efter kampen (muligvis fordi de ville være søde ved mig ;) Men i hvert fald er der mange søde piger på soccer teamet. og de er flinke til at snakke med mig. 
Om aftenen tog vi til en anden del af Ohio, for at se en professionel soccer kamp. Det var med familien og så nogle piger fra holdet (billeder på facebook) Det var også en rigtig hyggelig aften og alle var søde. 
i går gik dagen mest med afslapning, og så tog Traci, mig og michelle med ud for at shoppe. jeg kiggede mest efter jeans, men fandt ikke nogen jeg brød mig om og passede. istedet købte jeg en t-shirt og nogle natbukser. 
I morges var der soccer træning og det var også meget hyggeligt. Alt går egentligt rigtigt godt herovre og jeg falder mere til dag for dag. 
lige nu er det mest af familien ude af huset. Kun mig og michelle er herhjemme. 
savner nu en smule jer derhjemme, men vi ses jo igen ;) 


Btw. jeg har været inde på en ægte High school nu. Der er dem som kan var ;) 


Ohio er cool...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar