fredag den 2. september 2011

USA rocks endnu!

så er det fredag igen! 3 uger siden jeg satte min fødder for første gang i det store, vilde, sære og dejlige USA. I LIKE IT!!

Der er ikke sket så meget siden sidst. Jeg er faldet bedre til og har fået flere venner. Og Michelle og jeg får det bedre og bedre sammen. Så alt er godt og jeg er glad, helt inden i.!!
Jeg har det fantastisk, og jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle jer. Jeg har været i skole den sidste uges tid.
Mandag. spillede vi kamp og vandt 3-0.
Tirsdag. Så vi drenge holdet spille soccer kamp. de tabte 6-0 :o
onsdag. spillede vi selv igen, vi vandt 2-1!!
torsdag lavede jeg ikke så meget!.
Så ja hverdagen melder sig. Men det er okay, for det er stadig ikke helt hverdag for mig. Vær dag snakker jeg med nye mennesker og det er så FEDT.
Vi har kind a forlænget weekend, helt til tirsdag. i morgen og søndag har vi Melon festival, jeg har ikke helt fattet det. Men det er noget med en masse god is, med melon smag! nam nam.. og så er der også en melon queen der skal kåres. En af pigerne fra soccer holdet stiller op.

Faktisk har jeg fået en mail om at en læser gerne ville vide mere om maden og pligterne herovre. so here we go¨:
Maden er, ja... morgenmad består for mig af en yoghurt og måske en bagel. lunch box, består af en sandwich med HVIDT brød og måske nogle snacks som chips, nødder eller ligende. dinner kan består af alt lige fra hjemmelavethamburger til andre retter. det er svært at beskrive. Men der er helt klart ikke så meget salat som jeg er vandt til. Ud over det kan jeg spise alle de snacks jeg vil i løbet af dagen. Vi får også sodavad, jucie eller ligende hvis vi vil. (jeg drikker vand, for det meste) så ja der er en forskel.
jeg har ingen pligter endnu, jeg hjælper bare til hvor jeg kan!. og sådan er det også for de andre 3 :D

nåå ja, i dag var det 31 grader og i morgen bliver det omkring det samme. lækkert! ud over vi har endnu en soccer kamp. dey bliver hårdt og svedigt! ;)
så ja jeg har det alt for godt! - Men jeg nyder det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar