tirsdag den 23. august 2011

first day at High school... tomorrow!..

well, så nærmer dagen sig! I morgen er min første dag på Edison High school. min første class er heldigvis sammen med en af soccer pigerne! Men derefter er det op til mig. SÅ vidt jeg ved kommer jeg til at møde en anden udvekslingsstudent i morgen, hun er fra Thailand, det skal nok blive spænende. 
Hæh.. jeg har et skab ligesom de har i alle filmene, COOL ;) - og det sejeste er at mødrene på soccer holdet har lavet alt muligt pynt til skabene, så mit skab er super fedt. 
Nå men jeg tror jeg skal til at lave min FØRSTE High school lunch, peanut butter and jelly sandwich, hell year!. (eller det lyder faktisk lidt klamt!) Men åben er man jo nød til at være. Mor har altid sagt at man skal smage på at det nye!!!!!!! ;) 

High school, ligesom på film. Hæh.. det skal nok gå helt galt.! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar