onsdag den 10. august 2011

om bare en time!..

sommerfuglene i maven har spredt vingerne og flyver nu rundt. om blot en time forlader jeg huset i Varde velvidende om at det er sidste gang jeg ser det i 10-11 måneder. Lige nu er jeg helt ved at fortryde, jeg er nervøs for det hele og også bange. Men så længe jeg ikke tænker så meget over det så træder glæden mest frem. Vi tager på bone's i Esbjerg for at spise og hygge familien og jeg. derefter går turen mod Kbh. og så er der pludselig ingen vej tilbage længere. 
MIN REJSE STARTER OM BLOT EN TIME. 
det hele virke stadig urealistisk, jeg kan ikke forstille mig at om blot 9 timer sidder jeg i flyet på vej mod Frankfurt. 
Nå men vi kører om 3 kvarter nu, jeg må hellere komme igang med de sidste ting. 

næste gang jeg blogger bliver det fra amerikansk netværk... ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar