søndag den 6. maj 2012

life in the US.

det er vist ved at være lidt tid siden igen, jeg er ved at blive rigtig dårlig til at opdatere jer. Sorry! Nå men siden sidst er der sket en sørens masse. Vi har fået spillet en masse softball, hvilket jeg er kommet til at synes rigtigt godt om, det er super sjovt, men jeg tror softball stjal min kondition. for vi løber sjælent så det er ikke så fysik krævende, men jeg synes stadigt det er rigtig sjovt. det er desværre snart ovre, på onsdag er vores sidste kamp. men der har også været en masse vi har næsten haft 3-4 kampe vær uge, så der har ikke været tid til så meget andet. Jeg er på andet holdet, så jeg får en masse spilletid, for åbenbart er jeg ikke helt dårlig til det. jeg er stater på førstebase, hvilket betyder at jeg får bolden en masse når vi er i forsvar eller i marken som man også kan kalde det på godt gammeltdags dansk.
batting er jeg desværre ikke så skarp til endnu, men det er blevet en del bedre, det er virkeligt svært faktisk, for jeg kan godt ramme bolden problemet er mere at få den langt nok afsted så jeg kan nå til første base før de får bolden derhen. Men det er i hvert fald blevet bedre og jeg nyder spillet.

Nå ja så havde vi vist også prom siden sidst. Det var amazing, præcis som på film hah... alle var pyntede op i flotte kjoler, flot hår, flotte negle og smukke sko. aftenen hvor alle piger får lov til at være en prinsesse. hah nå men chelle og jeg havde softball kampe inden, men heldigvis blev mine kampe aflyst pga. regn, hvilket ikke gjorde mig så meget, for så var der mere tid til at gøre klar. hah..
Så jeg fik sat hår af en frisør og lagde min egen makeup på havde fake negle på og så min flotte flotte kjole som jeg rigtig godt kan li'. Efter michelle og jeg begge var klar. smuttede vi til et eller sted i Huron hvor vi tog billeder, og fordi vejret ikke var alt for godt gjorde vi det indenfor, i kan se dem på facebook hvis i vil. derefter smuttede vi til oliven garden hvilket er en italiensk resturent som er virkelig god, hvor vi spiste, min prom date betalte min mad selvom jeg ikke var meget for det, men sådan er det åbentbar her.. og efter middag smuttede vi så til kalahari hvilket er en kæmpe svømmehal, sikkert noget ligende lalandia.. og de har også kæmpe festlokaler hvor selveprom var. det var fra 8 til 11.30 og vi dansede bar hele natten, og det var super sjovt. og de nominered en prom king and queen imellem seniorerne.. det var en af mine rigtigt gode drenge venner som blev king. så det var godt. og pigen var også meget flink. så det var ikke de onde piger ligesom på film. ikke at der er nogen alligevel på min skole.
efter selve prom var der afterprom i vand delen af kalahari og det var også super sjovt. vi svømmede rundt og prøvede en masse sjove rutsjebaner og så var der også en fotobooth hvilket var super sjovt. aftenen var bare overall fantastisk...

i denne weekend skete der en del. Fredag havde jeg oprindeligt en kamp men det blev aflyst pga. lyn og torden. så vi tog ud og spiste i stedet familien og jeg. jeg fik det desværre en lille smule dårligt, så da vi kom hjem gik jeg i seng, men jeg kunne ikke sove og jeg fik det bedre og kom ned og ellers hyggede vi bare den aften.
lørdag morgen smuttede, Kristi, Shantel, Michelle og jeg ud og shoppede for fødselsdags gaver til en fødseldagsfest vi var inviteret til i går aftes. det var sjovt og jeg købte en sød sommer kjole.
om aftene havde vi det så super sjovt til en fødselsdagsfest hos en af pigerne jeg spillede fodbold me di efteråret og med alle fodboldpigerne. det var rart at hænge ud med dem igen.
i dag er det så søndag. jeg har ikke fået lavet en pin endnu. og klokken er 14.30 hah godt gået Cecilie. senere smutter jeg ud og spiser en is med Brian og ellers hedder det så skole i morgen.
vejret har været super godt den sidste uges tid, næsten for varmt helt oppe omkring de 85 grader fahrenheit. så må i selv lige renge det om til celcius. haha men varmt var det i hvert fald.


hvad er der ellers sket. ikke så meget skole er skole... men det er jo ved at lakke mod ende alt det her. og det er da en smule bittersweet. men sådan er det jo. hvis jeg ikke allerede har nævnt det så tager jeg hjem d. 10 juli og vil nok være hjemme d. 11. jeg rejser ikke med en hel flok som jeg gjorde herovre, men vi har fået det til at fungere sådan at jeg rejser med en pige fra danmark som bor i Iowa og vi mødes så i Washington. og en anden pige fra tyskland som også bor her i Ohio.. så jeg er ikke helt alene i lufthavnen og det er dejligt.

jeg har det stadig super godt... jeg savner jer alle efterhånden men det går jo nok, jeg ser jer jo lige om snart igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar