tirsdag den 2. august 2011

en uge igen!

om små 7 dage sidder jeg i et fly med en flok andre studenter fra YFU. med sommerfugle i maven og krampe i armene (fordi min baggage er så tung ;) det er godt nok kl. 6 om morgenen vi flyver, alt for tidligt. og så ikke alligevel, for jeg ved at jeg alligevel ikke kan sove den nat. Tror mig jeg har svært nok ved at sove om natten allerede nu pga. bar spænding. 
Lige nu er jeg i gang med at prøve at pakke lidt af det der skal med. det er pisse svært. JEG VIL HAVE DET HELE MED!.  og at få "det hele" kogt ned til bare 23 kg. er en umulig opgave! 
Lørdag er oprindeligt den dag jeg har sat af til at pakke, men jeg er ved at få stress, så tænkte jeg heller måtte udnytte 2-3 frie timer af min ellers stramt planlagte uge til noget fornuftigt!. senere på ugen dvs. torsdag står den på Bork havnefestival med en masse dejlige mennesker som jeg så også kan få sagt farvel til, eller bare rocke til musikken med! 

ohhh gud hvor jeg glæder mig til d. 9 efterhånden, min hjerne kan ikke koncentrer sig om noget rigtigt. det eneste jeg virkelig har lyst til er at maile med familien i Ohio, de har lige sendt en mail med et par billeder af mit kommende værelse, det ser godt ud. eller det er ikke noget specielt, men jeg sætter pris på at de gør et værelse i stand til mig og så har de gjort det sødeste i verden, de har sat de billeder jeg sendte til dem med mit brev om mig selv op inde på værelset!.. Jeg tror helt seriøst de vil gøre alt hvad der står i deres magt for at mit år bliver perfekt. de er virkelig åbne og imødekommende over for mig. 
har virkelig aldrig haft en uge der sneglede sig afsted på samme måde som denne. det er som om den bare ikke kan lette røven og fise af! 
men okay jeg indrømmer det, jeg er også begyndt at indse at det her er ægte, indtil nu har det mest været noget jeg skulle men som jeg slet ikke kunne tage stilling til. jeg ved jeg kommer til at savne en del af mine venner og veninder. jeg ved jeg kommer til at savne min familie her i Danmark. I det mindste har mine fætre sagt de kommer og besøger mig, aner ikke om det var for sjov eller ej ;) men det kunne jo være sjovt hvis de gjorde. hvis altså bare jeg ikke får hjemve af det. ¨
Men mest af alt glæder jeg mig afsindigt meget.!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

i'm leaving on a jetplan don't know when i'll be back again. 
- Ohio vi ses om lidt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar