søndag den 7. august 2011

29 timer og 40 minutter

29 timer og 40 minutter til flyet letter i Kastrup lufthavn, destination; Milan, Ohio, USA, jorden, universet! Der er ligesom bare ikke særlig lang tid tilbage i det dejlige pandekage land Danmark. Ja jeg er skide nervøs og samtidig spændt til bristepunktet.

hmm... ja i fredags/lørdag nat, var sidste farvel med min mors del af familien, eller det var jo ikke et farvel. Det var bare min moster og onkels sølvbryllup, så det var sidste gang jeg så de fleste af dem fra familien. Men det skal jo ikke tages som et farvel det skal tages som et "på gensyn." Jeg holder af min familie, rigtigt meget endda så det er hårdt at tænke på at der går så lang tid før jeg ser dem igen! Men ærligtalt er det heller ikke gået op for mig, at jeg ikke skal se nogle af dem, jeg holder mest af i omkring 11 måneder.
Ja jeg har også fået sagt farvel til de piger jeg boede på værelse på efterskolen med i 09/10. Dem holder jeg stadig en del kontakt med og de er nogle af de dejligste piger jeg kender. de havde lavet en lille mindebog til mig. Den skal jeg nok få klemt ned i kufferten.

i morgen eller dvs. i dag, når det engang bliver formiddag, for jeg besøg af de piger jeg snakkede mest med fra gymmi klassen, og så 3 stk. piger fra efterskolen også. de kommer til "mokost" (til jer der ikke ved hvad det er, er det det samme som brunch." Mo(rgenmad)(fro)kost.")
det bliver godt at se dem en sidste gang!

ikke farvel Danmark, men på gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar