onsdag den 17. august 2011

WOW.....

for det første Wow... for det andet.. har været til mit første pool party... for det tredje coool...
Starter ud med pool party delen. Okay, Michelle, Mackenzie, resten af soccer teamet og jeg var inviteret til et ægte pool party hos en pige fra holdet!...ja de andre var sikkert ikke så meget oppe at køre som jeg var, mit aller første pool party. Jeg tænkte nu oplever jeg rigtigt Amerika. Nu til Wow delen. Nå men Michelle, Kenzie (Mackenzie's nickname), Danica (en af pigerne fra holdet) og jeg kørte derhen sammen. 
Nå men vi kom frem til det rette nummer, der var en lille ballon på postkassen så vi kunne se det var det rette sted. Man kunne ikke se huset fra vejen. Michelle kører op af indkørselen, det er en rigtig idyllisk indkørsel med træer på begge sider lidt som at kører på en vej der går igennem en skov. Det vilde er så at den her vej bare forsætter og forsætter, jeg overdriver ikke når jeg siger at den mindst var 700 meter lang (jeg er elendig til øjemål) nåå ja og en lille charme er da så bare at vejen starter ud med en ægte jernlåge, ligesom på film, ja de havde så også et lille kamera så de kunne se hvem der kom op af deres indkørsel. Altså så de kunne lukke lågen og man så skulle ringe på en telefon eller noget for at de kunne lukke en ind. Da vi så endelig kommer frem til huset, er det bare KÆMPE.. jeg mener KÆMPE som noget man kun ser i tv. Vi går så om i haven og siger hej og sådan, og vi kommer frem til "pool området" jeg siger området, fordi det ikke bare var en pool som den min hostfamily har i baghaven. Men der var pool og hot tub, som var bygget ned i terrassen. og så en masse stole til at gøre området helt vildt hyggeligt og pænt. (jeg er så sur over jeg ikke medbragte mit kamera!) Abbi (pigen der bor i huset) vil så vise os rundt. Det er nu Wow parten virkelig begynder!. vi starter ud med at se det første badeværelse, det er rigtigt flot. For derefter at træde ind i stue-køkken området. 3-4 meter til loftet og vinduer der næsten var ligeså høje. Flotte møbler og Wow, jeg var mundlam. Jeg har aldrig i hele mit liv set noget ligende. (Jeg er SÅ sur over jeg ikke tog mit kamera med) vi går så ned i kælderen og kommer ind i et rum Abbi kalder "hygge rummet" eller noget. her er en sofa og så er der sørme også en lille scene med en mikrofon og går man til den anden side har de deres eget lille trænings center og sørme også en klatrevæg!... ovenpå var lige så fedt. Uden at overdrive huset var ligesom dem man ser i alle de der programmer hvor folk for nye huse, altså de amerikanske!!... Glemte lige en lille detalje, de havde også en lille heste stald med 2 heste i!. Wow wow wow wow.... 
nu til cool delen. 
Det var helt vildt cool at være til pool party. (fordi det rimer;) Alle var så søde og det var super sjovt at lege rundt i vandet. der var snack og sodavand og pizza, og det var lige som man forstiller sig et pool party skulle være. på et tidspunkt siger Abbi. "ohh we have some sweets too, if you want it." og hun viser os ind i et rum hvor der er legnet 3 skåle op med forskellige slags skittles, en skål vingummier og 100 slikkepinde. 
jeg har haft en fed dag, og nu skal jeg til træningskamp med soccer teamet. 

Ohio du har imponeret mig i dag... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar