fredag den 12. august 2011

Destination, Milan, Ohio, Usa, jorden, universet

endelig nåede jeg destination i Milan, Ohio. Skønt med rigtigt sommer, 26 grader, just saying!.. 

Vi kørte hjemme fra onsdag aften ved en 19:30 tiden, for først at stoppe ved Bone's i Esbjerg for en sidste omgang familie hygge. Det var hyggeligt og skønt endelig at kunne begynde rejsen. Da vi havde spist kørte vi til kbh. hvor vi så allerede var i Kastrup ved en 1 tiden. Alt for tidligt når man først skulle mødes kl. 3:30. 
nogle af de andre studenter jeg skulle rejse med begyndte at komme omkring 2:30 og det var dejligt, da alle var der så vi kunne komme i gang. 
efter en nervepirrende omgang, kuffertvejning gik turen igennem gaten og så var vi ombord på flyet til Frankfurt. jeg var blevet plantet mellem to drenge der også rejste med YFU, og til at starte med så det ud til at blive en hyggelig tur. Det blev det så ikke. Da vi skulle til at lande, fik jeg det rigtigt skidt og da vi endelig kom af flyet, smuttede jeg ud på toilettet som noget af det første. og sådan gik resten af rejsen så også. det var et rent mareridt at rejse den lange vej til Washington. Da vi så endelig var i Washington 15:30 lokal tid. havde vi helt vildt travlt, vi skulle igennem alle mulige underlige ting, hvor man skulle fortælle om man havde gaver med og hvad de havde kostet. Da jeg så endelig var nået igennem, kom jeg alligevel forsent til flyet mod Cleveland. 
Det vidste sig så at de 3 studenter der skulle med et fly til Chicago  heller ikke kom afsted den aften. så jeg sluttede mig til dem og vi kom til at overnatte på et hotel nær lufthavnen. (endnu engang blev min rejse udsat!) - Nå men faktisk var det rigtigt hyggeligt at overnatte i Washington. Jeg kom til at sove på værelse med en pige ved navn Natasha, hende have jeg snakket en del med igennem dagen så det var rart at overnatten sammen med hende. udover det boede der også to tyske og meget flinke piger på værelset!.. 
Næste morgen fulgtes Natasha og jeg ad sammen med nogle andre studenter ind til lufthavnen i Washington igen. her tjekkede vi ind og derefter kom jeg på mit fly mod Cleveland. 
Jeg troede det ville blive endnu en rædselsfuld flyvetur, men takket være Natasha og hende dejlige kørersyge piller, blev familiens førstehåndsindtryk ikke en bleg pige der styrtede mod nærmeste toilet ;) 

Familien stod klar med skilt og balloner. det var rigtigt sødt, og så blev jeg ellers taget godt imod med kram osv.  desværre var de to piger ikke med, men dem mødte jeg så da vi var hjemme i deres hus igen. 
- lige nu sidder jeg i deres sofe i stuen. Mackenzie er til fødselsdag, Michelle er til en video aften, jeg fik tilbudet om at komme med hende, men ar simpelthen for træt til at møde nye mennesker og det forstod hun. Brent og Traci er nede og kigge på deres båd. så lige nu er jeg bare hjemme sammen med Bryan, som sidder og spiser suppe med isterninger i??? ;) 
men Traci har hjulpet mig med at ordne en helt del papirer i dag, så nu er bankkontoen klar og også et id-kort  . De har bare været så flinke og alt er godt her i Ohio. 

endelig i Ohio!..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar