onsdag den 10. august 2011

og der gik endnu et døgn!..

YFU, lovede jo at ringe her i går.. Jeg gik hele dagen og ventede spændt. tjekkede også facebook gruppen engang imellem for at se om nogle af de andre havde fået besked. Så skete det endelig en af dem fra gruppen skrev at hun/han (kan ikke huske hvem det var) skulle over Chicago men ellers rejse onsdag morgen til samme tid, en anden skrev at han/hun skulle over Washington helt som planlagt, bare onsdag morgen i stedet for tirsdag. Jeg blev mere og mere spændt. Da Sofie skrev at hun skulle over Chicago bad vi begge til at jeg skulle det samme. Men jeg ventede og ventede og Yfu ringede stadig ikke, cirka en time efter de fleste andre havde fået besked, bestemte jeg mig for at ringe ind til dem. De var stadig igang med at ringe rundt da jeg ringede og damen fortalte mig at min rejse var udsat endnu et døgn....
Altså blev Sofie og jeg skilt ad, Det-meget-sværre. og virkelig træls at jeg skulle vente et døgn til. Jeg skal nu rejse med tyskerne istedet og nogle få stk. fra Danmark.
Men i morgen tidlig flyver jeg min vej og det er det vigtigste!..

Btw. skypede jeg med Michelle og Mackenzie i går det var rigtigt hyggeligt :D

Ohio i morgen amerikansk tid, der ses vi!...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar