mandag den 19. september 2011

homecoming dress, sleepover, endless shrimp..

har haft en fantastisk weekend der ikke er slut endnu, selvom det er mandag!!... hahaha...
nå men, fredag efter soccer træning. Spørge michelle alle pigerne om de vil med på "the red lobster"  det er et sted hvor man kan få en masse sea food.. normalt ikke noget for mig, men da de har de bedste rejer, elsker jeg stedet og i fredags var der endless shrimp aften. Dvs. at man betaler 16$ eller noget i den stil.. og så kunne man bare bestille alle de rejer man havde lyst til + man fik en salat og slags tilbehøre der kunne være bagtkartoffel. og det var sygt lækkert!... vi havde vores egen lille konkurrence om hvem der kunne spise flest rejer... michelle spiste 80 rejer, hun vandt vist!... Tror måske lige jeg kunne snige på op på de 60. JA JEG ER SEJ... og det var så godt......
lørdag hed det shopping.... Traci og Michelle havde fundet et sted hvor de havde en H&M så jeg var helt freaked out!... H&M ALMOST FEELT LIKE BEEING HOME AGANI! nå med ud over det shoppede vi også homecoming dresses... og jeg fandt den flotteste kjole kostede kun omkring de 500kr. det er altså ikke meget for en flot kjole!! (Måske ligger jeg billeder en af den, hvis jeg ikke er for doven!) men i hvert fald er den et sted imellem grøn og blå, de sidder stramt og går ned til midt på lårene den har kun et ærme og så har den små skinnende sten i den ene side. I LOOOOOVE IT! 
søndag til mandag SLEEPOVER, med shantel, rachel and michelle...
det var hos Rachel, hun bor i et hus der ligger lige ned til havet eller noget i den stil.. men i hvert fald kan man gå lige fra hendes hus og ned på DERES strand, de hat jetski og ting så man kan tube. så jeg har kørt min første tur på jetski... det var MEGA FEDT!! derefter hyggede vi bare så en film og snakkede... Jeg må tilstå at jeg fik nogle flash backs til danske "sleepovers" med mine venner hvor jeg var mere med i samtalen, når de snakkede om college..  men ellers var det bare super fedt.. 
Lige nu er jeg ved at prøve på at sælge ads (små reklamer, der skal betale en del af the yearbook. det er svært....) og senere står den på soccer game..
nåå jov, næste weekend skal jeg til en prof soccer game.. det lokale hold skal spille mod galaxy... ja det er det hold DAVID BECKHAM spiller for... just saying...
-america mulighedernes land!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar