mandag den 26. september 2011

AMERICA IS LOVELY

jeg ved det godt, det er længe siden jeg sidst opdaterede jer.. men hverdagen har virkelig meldt sig og det crazy førstehåndsindtryk er ved at lægge sig.. det betyder dog ikke, at her er kedelig! Der er bare ikke så meget at skrive om.. mit engelsk rykker sig og jeg føler mig godt tilpas i sproget for det meste.. Hvad jeg oplever for tiden er mest at venskab. Med det mener jeg at jeg føler jeg er ved at få en virkelig god vennekreds, og at folk er sjove og søde.. 
i weekenden var jeg til min anden football game fredag aften. De vandt, cool!.. Men selve sporten siger jeg stadig ikke en  pind. det sjove er alle eleverne der kommer for at heppe. hah. 
lørdag var jeg til crew game. det er colombus's professionelle soccer team, de spillede mod L.A galaxy hvilket er David Beckhams club. Alle var oppe at køre over at skulle se DAVID BECKHAM.. but he ditch us.. taber!
Søndag stod den på YFU sammenkomst. jeg mødte en masse andre studenter fra all over the world. snakkede isært godt med en tysk pige, som spiller soccer for Clyde high School, hvilket er en af de skoler vi spiller mod. det var sjovt.. haha 
selvom jeg ikke har så meget at dele med jer denne gang, så tro ikke at amerika keder mig. JEG ELSKER DET!..  og hvis du bare overvejer det lidt, så smut afsted.. det er COOL. 
folk er så sjove og søde herovre. haha..

AMERICA IS LOVELY, YOU SHOULD TRY IT!!!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar