torsdag den 15. september 2011

dommerne i USA dømmer også elendigt!

tiden flyver afsted. og jeg har det pisse fedt!.. 9/11 er veloverstået. Og selvom de ikke gjorde det store ud af det her i Milan. Var der stadig en del om det i skolen. Vi så nogle film omkring det og vi skrev om det i nogle af fagene. Men det var ikke helt vildt og voldsomt.

Jeg havde en soccer kamp i går, som vi vandt stille og roligt 4-1. Men helt seriøst jeg har aldrig i mig liv haft så dårlige dommere. Det var så elendigt!! vores træner fik rødt kort, og han er ellers en stille og rolig type!. Men altså der sker det at de får straffe, ingen af os fra Edison ved hvorfor, men en eller anden skulle have ramt bolden med SKULDEREN, jeg ved ikke om det er lovligt eller ej, men det synes vores dommer ikke det var. De får et straffe og brænder det!. kanon, hvis det ikke var fordi dommeren dømte omspark??? (hedder det det?) men i hvert fald fik de et nyt straffespark, fordi dommeren mente at have set en af vores spillere løbe ind i feltet inden sparket var taget. Nogle spørge hvem der gjorde det, for ingen af os så det. han siger "i THINK it was number 11." Det er Emma og hun bandt sine snørebånd. I know det er truende at pigebarnet sætter sig på huk og binder sine sko, det kan nemt forveksles med at løbe ind i feltet. Men i hvert fald scorede de i anden omgang. Så det ene mål de fik, var en pæn gave fra den ELENDIGE dommer!..
senere sker der så det at michelle har et friløb og hun skyder og målmanden fanger ikke bolden helt, i stedet fanger hun Michelles fod så michelle ikke kan få bolden. og her bliver IKKE dømt noget. Det er her det bliver for meget for vores træner og han ved godt selv at han kan få et gult kort i denne situation. Men han får et rødt, uden at have fået et gult inden. og nu skal han holde sig væk fra 2 kampe og betale 100 dollars  + på et kursus får at styre sine vredesudbrud. det er så latterligt!!!....
JA DOMMERENE DØMMER OGSÅ ELENDIGT I USA!

for øvrigt har jeg fået karakterer nu, og jeg bliver ikke sendt hjem i første omgang, holder mig pænt over c med et enkelt c, et eller to b'er og resten a'er. okay jeg har fået et f. i en prøve!.. ja det er pinligt.. men jeg forstod ikke halvdelen af spørgsmålene+ jeg havde glemt bogen på skolen og derfor ikke forberedt mig.. SLØVT CECILIE ja i know....
- heldigvis kigger de først på karakterene efter 9 måneder, så man kan vænne sig til sproget!.. yes man!.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar