tirsdag den 6. september 2011

giv mig noget dansk rugbrød for søren....

well... jeg har lige lavet lunch box'en til imorgen, og jeg havde seriøst den største trang til ægte, mørkt, dansk rugbrød. Gerne softkerne fra føtex bagerne!!
But...vi har ikk noget softkerne rugbrød, fra føtex bageren i Varde... så det blev en "grov" bagel med salet og spegepølse istedet, en pose snack chips, en pose snack vingummier og en pose vindruer. UNDSKYLD MOR. jeg ved hvad du tænker.. men jeg er altså ikke god til at styre mig!..
Soccer game tomorrow.. jubbiii :D. Men de har de underligste regler her.. jeg mener det. som jeg har nævnt før spiller vi kampe 2-3 gange ugeligt (hvilket er vildt fedt.) Men men men, nogle mennesker føler en stor trang til at bestemme. Så derfor bestemmer senior pigerne hvad vi skal have på før hver eneste soccer kamp, det vil sige at der er andre folk der BESTEMMER HVAD JEG SKAL HAVE PÅ.. 2-3 gange ugeligt. Det driver mig til vandvid... ejj just kidding.. det er sjovt nok, nogle gange har vi dress up, så skal vi alle have kjoler på. andre gange er det bare vores spiller trøje vi tager på. ja og så jeans.
der er nemlig regler for hvor kort en kjole, nederdel eller shorts må være. når du står med armene ned langs siden skal din underdel gå til fingerspidserne.. og nej du må ikke flashe skulder, hvad regnede du med.. skulderen er det mest hellige et menneske har, dem går man ikke bare rundt og viser til alle og enhver.
Burde egentligt forbedrede mig til min første test i morgen...eller det er ikke min første test den havde jeg nemlig i math i dag.
Jeg ved ikke helt hvilket niveau mit math er på. men det kan ikke være særlig højt. (tror amerikanerne ikke os danskere kan regne?) men det jeg ville sige var at, testen bestod af fem spørgsmål, det var en mini test. 2 af spørgsmålene var + og - stykker... 2 af dem * stykker og et enkelt / stykke. nej nu skal jeg ikke overdrive, det var jo komma tal vi regnede med. Det er selvfølgelig også svært.

noget er ved at smadre huset, måske er det bare vaskemaskinen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar