fredag den 9. september 2011

CEDAR POINT ER FEDT, hvis man er til rutsjebaner!!

1 måned i USA, og det fejres med en tur til cedar point, som er en forlystelsespark tæt på Milan. de har vildt mange rutsjebaner, så hvis det er det man er til skal man helt klart tage derhen det er cool. hvilket jeg TROEDE jeg var! 
Men vi ankommer til Cedar point, og jeg tænker o my gosh this i crazy. for der er bare den ene vilde rutsjebane efter den anden. Det her må være drømmeland!. nå men vi tager den første tur og jeg kan godt mærke jeg ikke skulle have taget det sidste stykke pizza inden vi kørte. for jeg får en svag kvalme og jeg synes også pludselig jeg er lidt træt. Men jeg slår det lidt hen og tager den næste tur. Efter den kan jeg mærke at jeg hellere må holde en lille pause, for jeg har det pludselig ikke så godt. efter at have kigget lidt på de andre. føler jeg mig nogenlunde tilpas og Michelle vil prøve en virkelig høj og hurtig rutsjebane. Så jeg tager med hende...  Det var en vild fed tur. men jeg tager lige en pause igen. Efter lidt tid er jeg klar til at udfordre min stakkels mave en gang til.. hvilket jeg aldrig skulle have gjort!. denne rutsjebane skulle være den længste i verden måske, jeg er ikke helt sikker.. men i hvert fald var turen vildt fed, indtil den ende... For da jeg kom af kunne jeg mærke, det smarteste ville være at finde en toilet så hurtigt som muligt. 
og så sagde jeg ellers hej til aftensmaden for anden gang den aften!!!!!!!!

Det vil så sige at inden for cirka 1 måned har jeg været så vendlig at dele min ellers spiste aftensmad med offentligheden!.  man skulle jo nærmest tro jeg fejlede noget!. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar