torsdag den 3. november 2011

S.O.S - send rugbrød

hej igen, det er kind a længe siden sidst. Der sker ikke så meget VILDT og VOLDSOMT! men det er stadig dejligt her i USA.
Pigernes vollyball team, har et rigtigt godt år og i går spillede de en vigtig kamp og en stor del af skole tog afsted og støttede dem, selvom det var kl. 7 og det var to timer fra Milan. Så jeg smuttede med og de vandt kampen vi var hjemme kl. 12. ups, (ja det var en hverdags aften)
i dag var jeg til frisør, for første gang in the US. ohh my 13 dollars for a haircut! thats not much! haha, men nej mit hår er ikkeblevet pink, jeg ligner stadig mig selv. hah
og her til aften begyndte vi så på en omgang rugbrød, Brent og jeg.. håber det bliver godt, for jeg savner virkelig en rugbrødsmad med varm leverpostej og bacon.. og hvis rugbrødet bliver godt så er 2/3 dele på plads ..
sidste weekend havde vi spooktober(spook+oktober=spooktober) hah..
vi så en uhyggelig film, ved shantels kæreste. Vi= en flok venner, det var rigtigt hyggeligt. Filmen var dog en smule underlig og ikke rigtigt uhyggelig mere bare klam... lørdag var jeg til vollyball game, det var omkring en time fra milan  og jeg kørte med Courtney, Brian og Tyler.. det var super hyggeligt og min aller første vollyball kamp ever. Og jeg synes faktisk vollyball er sjovt at se, det var en vildt spændende kamp men Edison pigerne vandt!! FEDT!
Derefter smuttede vi 4 + en anden gut i biografen og så "in time" det var også vildt hyggeligt, og filmen var god!
så jeg havde en rigtigt dejlig weekend..
denne weekend står i familiens tegn. lørdag skal vi se både vollyball game og football game, med tracis forældre og jeg tror også vi skal overnatte hos dem, jeg har aldrig været der før, men har dog mødt dem en masse gange og de er vildt søde, så det skal nok blive godt!
i morgen vil jeg prøve at finde ud af noget med en af basket ball pigerne som har lovet mig at lærer mig lidt mere om min nye sport basket ball, haha...
Vi træner hver dag 2 timer og jeg vil sige det bliver bedre og bedre, det er dog ikke engang tæt på at være godt endnu.. men jeg har det sjovt og pigerne på holdet er noget så søde til at hjælpe.
det mindre faktisk til tider om håndbold, og jeg tror at mine år som håndboldspiller hjælper en smule her hah.
nu må vi se om jeg overhovedet får noget spille tid på "the court" eller om jeg skal være bænkevarmer hele sæsonnen hah.

det var alt herfra for nu

love Milan, Ohio, USA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar