søndag den 27. november 2011

hey world

hey world.
Lidt tid siden mit sidste indlæg og jeg beklager meget hvis nogle har været ved at død i mellem tiden fordi jeg ikke har opdateret(sansynlighederne er vist meget små) 
Nå men, imellem tiden har det så været thanksgiving. Derfor har jeg haft en lille ferie siden onsdag og så til i dag, COOL. 
Amerikanere er så dumme nogle gange, undskyld men det er de altså. Man går jo ud fra at de alle ved hvorfor de har thanksgiving ik? Men i hvert fald 10 personer har spurgt "do you have thanksgiving in Denmark?" or "how is the thanksgiving in Denmark?" og jeg er bare sådan lidt, hvorfor er det nu i har thanksgiving her. Fordi nogle pilgrimme kom og opdagede America eller noget i den stil. så nej vi har nok ikke thanksgiving i Danmark.. haha..
ohh well.. thanksgiving var fint, altså den har ikke overhalet jul eller noget på min liste over yndlings højtider. det var bare okay.. tirsdag fik vi fri fra skole, dvs. at vi kun var i skole 2 dage i den uge. Nå men vi have en bball træningskamp (tror jeg nok) hah så vi trillede i los skolebus, og spillede den kamp. jeg tror jeg spillede omkring 4 minutter af den kamp haha... det er stadigvæk ret forvirrende. Nånå men efter kampen smuttede jeg i biografen med Kristi og Shantel. vi så Breaking Dawn, Kristi og jeg så den for anden gang sammen hah, og jeg faldt næsten i søvn.. UPS..  til mit forsvar har jeg at sige at biografterne i USA er så meget cooler, sæderne er så meget blødere og man kan vippe dem tilbage, det er jo næsten umuligt ikke at falde i søvn, når man er lidt træt i forvejen. 
onsdag havde jeg bball træning fra morgenstunden af, JA TRÆNING I FERIEN! Crazyness. Derefter smuttede vi så til Kenton, hvor Tracis forældre bor. Vi smuttede ud og shoppede lidt i Colombus, hvilket kun er en time derfra, og Colombus er jo hovedstaden i Ohio, eller hvad man siger. Det var okay, jeg var ret træt så jeg shoppede ikke så meget (heldigvis) haha .. 
Torsdag havde vi så thanksgiving i Kenton. Jeg siger jer, huset var fyldt til bristepunktet, med folk jeg aldrig havde mødt før, en million milliard små børn. Det var Tracis mors søster og hendes 4 dødtres familier der var der. Men de var alle rigtig flinke og vi fik spillet noget kickball. i haven, det var sjovt! omkring kl. 4 kørte vi så den 2 timers lange tur hjem til Milan igen. For nu skulle vi til thanksgiving ved Brents mor og her var hele hans familie så samlet, helsigvis har jeg mødt alle dem en gang før. igen spiste vi så en masse mad osv. og så smuttede vi ellers hjem og sov. Fredag havde vi bball træning om morgenen i en time og derefter vores første rigtige kamp om aftenen. TRÆNING OG KAMP PÅ SAMME DAG crazyness.. well well.. jeg sad ude næsten hele kampen , hvilket jeg også havdet regnet med. Blev så sat på banen i de sidste 2 minutter hammerende nervøs rendte jeg så rundt derinde og gjorde mit bedste! Jeg fik a fould shot, og SCOREDE faktisk på begge skud! hell yeah! haha.. CRAZY SHIT 
nå men i går var det så det der lørdag! og jeg havde bball træning kl. 10 til 12.  JA TRÆNING PÅ EN FREAKING LØRDAG crazyness.. Men altså, det gik meget fint. ved en 2 tiden smuttede michelle og hendes 2 kusiner og jeg ud og shoppede, jeg købte ikke rigtigt noget (good job Cecilie) og derefter smuttede vi igen om til Brents mor og spiste familie middag igen. Michelle og jeg var så blevet inviteret til en hyggeaften hos en fyr de hedder Matt. sammen med en flok andre. Michelle ville hellere blive hos hendes bedstemor, med hendes kusine, men jeg fik lov til at smutte afsted, sammen med Shantel, Kristi og Molly. 
Matt havde et kæmpe bål i haven og vi sad der og hyggede det meste af tiden, ud over det skød vi også lidt (yes with a real gun) haha jeg var elendig! 
i Dag er det så søndag, FEDT har altid elsket dem or not! og indtil vidrer har jeg fået spist morgenmad haha! juletræet blev sat op i går. Det er et fake træ! men kigger man på det på afstand ser det næsten ægte ud, bare en smule for perfekt! haha...
jeg er en smule forvirret, for jeg ved ikke helt om det er den første søndag i advent i dag eller om man tæller den 25 som den 4 søndag! hvis det er den første har de ikke gjort noget som helst ud af det!. :(
vil nu sætte mig til at se et afsnit af pyrus, for det er vist den første søndag i advent i dag! ohh well, pyrus vil altid være der for mig når julen nu bliver en smule anderledes i år! haha ;) 


jeg lavede alt teksten rød, fordi det snart er JUUUUL haha :D 
Nå men Ohio, USA.. selvom det er den første søndag i advent i dag og der ikke er nogen adventskrans, så elsker jeg det alligevel her!.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar