mandag den 7. november 2011

BASKET TO THE BALL

ohh i got that shit down!!.. eller noget. haha
Basket ball går nogenlunde, det er faktisk ret så sjovt, og så længe jeg ikke er forvirret tror jeg at jeg klarer mig nogenlunde.. Jeg synes det har en del ting tilfælles med håndbold og det gør mig glad, for jeg savner håndbold helt vildt!. Jeg kom på 1. holdet! og nej der er ikke kun et hold, der er hele 3.. haha men det ene hold er et freshman team, dvs. at det er for alle elverne der er freshmens så de kan få mere spilletid og sådan. så er der 2. holdet og det er næsten kun sophmores. og så 1. holdet med juniorne og seniorne.  men jeg ved ærgeligtalt ikke hvordan jeg fik mig mast ind på 1. holdet, for jeg kender jo ikke engang reglerne! hah..


men udover det, så er mine karakter også rigtig gode, jeg fik en eller anden ting fordi mit gennemsnit er et b og det får man altså en eller anden pris for.. eller ikke rigtigt en pris haha... jeg forstår det ikke rigtig, men slot er jeg dog..

Lige nu er klokken 21.55 mandag aften!
fredag aften lavede jeg ikke så meget. basketball træning var fra 5-7 tror jeg nok haah... og efter det hygge mackenzie og jeg, hun lærte mig lidt basket ball, lidt skud og sådan.. efter det gik vi ned i kælderen og dansede just dance, det var sjovt. efter et par danse kom Michelle og Courtney hjem, de havde været ude og shoppe bøger lidt, ´men kom hjem med just dance 3 så det spillede vi alle 4 det var vildt sjovt og hyggeligt!!
lørdag, tog vi til vollyball kamp, de tabte desværre og derefter til en football kamp for Tracis gamle skole. det var sammen med hendes forældre, Mackenzie, Bryan og Brent.. Michelle havde speech and debate! så var der ikke.
vi overnattede hos Tracies forældre, de er vildt søde og behandler mig som deres eget barnebarn.. jeg kørte på crosser, og de var bare vildt søde!!..
søndag kom vi hjem og jeg lavede ikke så meget..

lige nu sidder jeg selv i stuen med tv'et på pause.. vi ser football, eller vi gjorde, men så smuttede de fleste i seng. Mackenzie flettede mit hår så jeg er klar til i morgen hah.. jeg har haft en dejlig dag og lige nu lytter jeg til Pyrus og andre julesange..
hvis du føler for at sende mig en pakke skulle du helt klart putte en julekalder i den, altså en af dem man ser i tv'et. helts en dvd og aller helst pyrus! haha ;) jeg ved ikke hvordan jeg skal overleve uden julekalder i tv'et til jul.


i morgen har jeg en træningskamp i basket ball... jeg håber ærgeligttalt ikke jeg kommer til at spille, for jeg kender ikke engang alle regler haha... men det skal da nok blive spændende!.. kryds fingre for mig!


BTW. til alle jer der ikke ved det (hvilket måske inkluderer mine egne forældre) så tager vi til Arizona til jul, fra d. 22-30 december vil jeg være i  Arizona. måske en overnatning i L.A.. åhh jeg glæder mig, det er så fedt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar