mandag den 14. november 2011

hiding in michelles room, hope the lightning won't find me here

så er det mandag igen... kl. er 21.21 præcis! og det stormer helt vildt og voldsomt udenfor.. eller jeg ved ikke om det stadig gør det, men det gjorde det for omkring to timer siden.

Vi Trillede afsted i den lille gule skolebus på vej til vores anden bball(basket ball) træningskamp. himlen var helt mørk men blev jævnligt lyst op af klare hvide lyn der trillede over himlen i en larmende tagfat. og jeg mener det, det lynede helt vildt og voldsomt, da vi så endelig kom til skolen hvor træningskampen skulle finde sted, havde de sørme ingen størm på skolen og kampen blev udsat til lørdag! så vi kørte hjem igen... det var den mandag aften! haha
Men lige nu sidder jeg så på michelles værelse og laver mine lektier, prøver på at gemem mig for lynene! haha..

Siden sidst er der ikke sket så meget.. jeg havde bball træning hele sidste uge og det var sådan set det.
haha i træningskampen sidste tirsdag spillede jeg 7 minutter ud af en hel time.. haha, ja jeg havde ikke rigtigt forvendtet mere, jeg lavede faktisk en basket, men det talte ikke for jeg kan ikke finde ud af at stå stille når jeg modtager bolden.. man må jo slet ikke tage nogle skridt i bballl.. haha
ellers havde vi træning 5 am onsdag morgen.. WOW ja det var ikke for sjov da.. og jeg var da også temmelig træt resten af dagen..
Fredag var vi til en hygge fest hos en af pigerne fra soccer teamet Rachel Kiley. og det var rigtigt hyggeligt. lørdag var jeg til bball træning om morgene og om eftermiddagen spillede vi lidt soccer på skolen, mig og nogle venner. om aftenen så vi skolens fall play. det var så sjovt. har aldrig grinet så meget af et teater stykke. det var fantastisk godt.
Søndag brugte jeg sammen med en pige ved navn Lauren, hun spiller basketball og er en fantastisk sød pige. vi shoppede. .. og vi kørte hele vejen til en H&M butik, YES MAN, haha jeg var også i forever21 for første gang, og jeg elsker den butik!!!
derefter smuttede vi i biograften og så footlose, hvis i får muligheden for at se den skal i virkelig gøre det.. den er helt vildt god!!

Ohio Rocks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar