lørdag den 22. oktober 2011

foootbaaaall gaaame

iiiiiiis boooorrrriiing hah... jeg har nu set freaking 4 kampe og selve sporten sige rmig stadig intet, det jeg synes er sjovt er at stå i "the student section" For der er så meget stemning, jeg ville virkelig ønske vi gjorde det på sammen måde i Dk. for der er så meget support fra forældre og resten af eleverne på skolen når der er en kamp, og det er ikke kun i football men også i soccer, volly osv. DET ER FEDT.
I går var det så pink out for brest cancer. dvs. at alle i "the student section" var iført pink!.. hah ja i skulle have set nogle af drengene..

nu er soccer sæsonen så officielt ovre.. det er trist for pigerne på holdet betød en del for mig, de var virkelig søde til at tafe imod mig og de er nogle af de piger på skolen jeg holder mest af.
Det var en rigtig god sæson for os og til sidst på sæsonnen bliver der uddelt priser til alle holdene i turneringen.. de udtager to hold med de bedste spiller på, og så giver de nogle priser ud til folk der også gjorde sig bemærkede og jeg fik en af disse priser.. ja jeg er stolt! :D
Nu tager jeg så en ny udfordring op BASKET BALL, ja le du bare for det gør jeg også. Jeg kommer til at ligne en idiot på basketball banen. jeg har været til en trlning intil vidre og det var vægtløftning, det var i torsdags og jeg er stadig øm i mine ben og min ryg i dag (lørdag) haha

i går havde vi en prøve lock down.. det vil sige at alt lyste var slukket i vores klasse lokale og at vi alle skulle side i et hjørne af klassen og være helt stille.. Det var min klasse så bare ikke så gode til, de lavede lyde osv. og læreren flippede ud da det var ovre og hun skældte vildt meget ud.. heh ups..

i dag er det så lørdag og vi har en sleepover for soccer teamet og ellers ved jeg ike hvad jeg skal få dangen til at gå med.

Har det stadig vildt FEDT her i Ohio...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar