lørdag den 7. januar 2012

Sweet americans

så blev det også d. 6 januar 2012 her = min 18 års fødselsdag, det er selvfølgelig ærgeligt jeg ikke kunne fejre den med alle jer dejlige danskere, men amerikanerne gjorde det nu helt fantastisk her. 
jeg fik en million "happy birthdays" i løbet af dagen og jeg fik også en del gaver. efter skole havde vi bball træning og fordi det var min fødselsdag havde Brent og Traci købt cookies til hele holdet. og de var kanon lækre. så dem havde jeg taget med til træning. vi stopper så træning et kvarter før tid og går ud i omklædningsrummet, fordi coach vil snakke lidt med os om morgendagens kamp. efter hun har snakket lidt og er færdig går jeg ud for at hente kagerne. Da jeg så kommer ind igen er alt lyset slukket og Shantel og hendes kæreste Alex havde bagt cup cakes, dagen før og dem havde hun så  taget med til holdet som en fødselsdagskage til mig. de sang alle happy birthday to you og det var vildt sødt. haha efter det tog jeg hjem og hen af ved 8 tiden kom Tyler og Courtney over og Michelle og jeg hyggede lidt med dem! det var en dejlig fødselsdag, med gode gaver.
i dag er det så d. 7 og dagen bestod af bball kamp og en tur i biffen med kristi og shantel. troede jeg!
Nå men, vi spiller vores kmap og taber desværre. ingen spilletid til mig haha.. og derefter er der feed the time, hvilket betyder at bball mødrene har lavet en lille smule mad til os og vores modstandere. de gør det mest når holdene kommer langvejs fra. det var lækkert.
nå men derefter tager jeg hjem og bader og shantel samler mig op og vi kører til hendes fars supriseparty og der er vi for en lille time og derefter kører vi til biffen. Da vi så kommer ind i den rigtige sal, sidder, Courtney, Tyler, Michelle, Olivia, Cody, Mitch, Brian og Alec derinde og siger alle sammen SUPRISE, michelle havde planlagt et suprise party for mig. det var så sødt. efter filmen tog vi alle hjem til os og spillede spil og hyggede. et lille sjovt twist var at jeg engang fortalte michelle at jeg rigtigt godt kunne lide ternede skjorter og hvis jeg havde en fødselsdagsfest skulle alle have det på. og gæt hvad de alle havde på, ternede skjorter. hahah... jeg var så overrasket og det var så sødt af dem.
så nu har jeg også oplevet det, et ægte supriseparty. COOL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar