mandag den 23. januar 2012

international

hey there.
så er der gået endnu en uge, wow tiden flyer afsted. i nat havde jeg en meget underlig drøm om ulve og danmark, men jeg kan ikke huske om den var på engelsk eller dansk, og det er altså lidt træls for jeg vil vildt gerne vide om jeg er begyndt at drømme på engelsk!
nå men sidste uge var god og nem kun 3 dage i skole, men i dag var det så tilbage til skole! haha det er altså ikke sjovere her, faktisk kan jeg bedre lide det i danmark. vi har slet ikke nogle pauser her kun lunch og 4 minutter imellem timerne. snøft snøft
denne weekend var vild! jeg nåede så meget på kun 3 dage! Fredag smuttede jeg til Clyde for at hænge ud med en flok udvekslingsstudenter, wow så er er party så man chiller med folk fra overalt i verden. det er vildt at tænke på! så mange mennesker alle fra forskellige steder i verden! jeg overnattede i clyde for det var en sleepover. jeg snakkede en del med en pige fra tyskland, som sørme har været i Esbjerg et par gange og også på fanø, det var lidt sjovt. ellers snakkede jeg en del med to andre tyske piger (der var en masse tyskere) og en tysk dreng, en dreng fra syd Korea og en dreng fra kina og et par piger fra japan. ellers var der folk fra. Sverige, Letland, Findland, Norge, Chile, Switserland(kan ikke huske hvad det hedder på dansk) Thailand, Japan, Brasilien, og jeg har sikkert glemt nogle. det er virklig vildt at tænke på synes jeg!
da jeg så kom hjem død træt lørdag eftermiddag inviterede Courtney mig og michelle til en video aften hos tyler. så der smuttede vi over og så en film. søndag kælkede jeg med Brian, Tyler, Michelle og Courtney. det var også vildt hyggeligt og derefter slæbte Michelle mig med til open gym. for softball og det var faktisk ret sjovt, så måske, men kun måske spiller jeg softball her til foråret.
btw. jeg har lige fået min hjemrejse dato d. 20 juni! Jeg kan blive op til en måned længere for 75$ holy moly, what am i gonna do.

ses tidligere end i forvendter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar