mandag den 16. januar 2012

SNEEEEEEE

så faldt sneen endelig her i Milan Ohio, og der kom sørme en masse. Fredag havde 2 houres delay fordi der var så meget. men de ville sørme ikke aflyse skole helt, fordi det var sidste dag i semesteret. men altså jeg siger bare, der var ikke mere sne her i fredags end vi havde sidste år og vi gik jo i skole alle dagene.
I dag er det så søndag, men vi har sørme fri helt til på onsdag. YES MAN, for i morgen er det Martin Luther King's fødselsdag og tirsdag er der noget lærer møde hele dagen så der har vi desværre heller ikke skole haha ;)
Så hvad er der at fortælle siden sidst, ikke så meget rigitgt. Bball går meget godt vi har haft to kampe siden sidst, den ene vandt vi kæmpe stort, så jeg fik cirka 5 minutters spilletid wuhuuu! den anden kamp var virkelig spændende hvilket betyder at jeg sad på bænken hele kampen, men det gør ikke så meget, for jeg har stadig min helt egen lille fan gruppe, bestående af en flok drenge som altid synes jeg spiller super, selvom jeg sidder på bænken hele kampen.. haha ja! nå men sidste gang vi spillede det her hold, tabte vi. Btw. så er deres student section en flok rigtigt dumme elever, for de er så dumme når vi spiller de råber onde ting efter vores spillere og alt sådan noget. nå men vi var bagefter næsten hele kampen og mod slutningen kommer vi så op og står lige med dem.. Ciara laver så en fejl på dem så de får 2 fri skud. som de selvfølige udnytter og skaffer sig to points. så vi er nød til at score 3 points hvis vi vil vinde og der er kun 9 sekunder tilbage. og i sidste sekund skyder Susan et skud uden for 3 points linjen og hun rammer så vi vinder, det var så fedt haha :D
i fredags shoppede jeg med traci, kenzie, michelle og bryan, juhuu nyt tøj til mig. lørdag havde vi bball fra 1 til 4 og derefter spillede drenge holdet så den kamp så jeg med Courtney og michelle og en masse andre elever. derefter tog vi på Mcd. og det var så de dag. i dag har jeg været i kirke indtil nu og på taco bell og spise frokost. her kl. 2.30 smutter jeg til open gym. med michelle hvor jeg skal prøve at spille til softball. jeg ved stadig ikke om det er det jeg vil gør in the spring season eller om jeg vil løbe track. så nu prøver jeg bare softball i dag. og i aften er der så bowling med alle bball pigerne, det skal nok blive hyggeligt!
i morgen ved jeg ikke helt hvad der sker endnu, måske smutter michelle og jeg og en flok andre ud og står lidt på ski om aftenen.

see ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar