mandag den 30. januar 2012

skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing

bom så er der gået endnu en uge.. det hele sker så hurtigt. lige om lidt er jeg hjemme i DK igen. det har jeg selvfølgelig blandede føelser omkring. jeg elsker virkelig at være her, men jeg savner også jer mere og mere derhjemme. Jeg har fået hjemrejse dato nu, d. 20 juni. men jeg ved ikke helt om jeg er tilfreds med det eller om jeg vil blive nogle ekstra dage. det kan jeg nemlig  godt. op til en helt måned mere, men det regner jeg nu ikke med jeg gør højest til d. 10 july tror jeg.
Nånå det vil jeg nu ikke tænke så meget på lige nu for jeg bliver helt ked af det når jeg tænker på at jeg skal hjem til alle jer igen ;)
ohh well. sidste uge var hurtigt ovre og der skete ikke så meget spændende tror jeg. i denne weekend stod det så på bball kamp fredag, hvorefter Shantel inviterede Michelle og jeg over til en sleepover, det var rigtigt hyggeligt. vi så et par film, eller faktisk kun en half, for vi faldt alle i søvn halvejs inde i filmen. lørdag morgen tog vi så på bob evans, hvilket er et sted hvor man kan få morgenmad, frokost eller aftensmad alle tider på døgnet. det er det bedste sted, hvis i nogensinde møder den resturent. skal i 100% tage in og få morgenmad der, det er amazing! derefter smuttede vil til mainsfield for at stå lidt på ski :D med Brian, Ben og Alec. det var en kanon sjov tur, det er en 1 time og 15 minutters kørsel fra Milan, men det  var hyggeligt nok med alle os i bilen :) det er godt nok ikke et ski område som det der er i Østrig, det er virkeligt lille. men det var nu meget sjovt pga. selvskabet. og så er det jo altid sjovt at stå på ski.
vi smuttede hjemad ved en 8-9 tiden og jeg var totalt udkørt da vi kom hjem og faldt hurtigt i søvn om aftenen. Søndag morgen stod på kirke som sædvaneligt, men det var lidt anderledes i dag for der var den her præst som oprindeligt var fra milan, men nu boede i Mexico, fordi han hjælper dem med skoler og kirke dernede fordi de er rimelig fattige. og han var meget mere fri omkring alt det der alvorlige kirke halløj og det var næsten sådan at jeg vil sige at det var sjovt at være i kirke den søndag. normalt er det selvfølgelig meget spændende også. men det har var faktisk ret underholdende haha... derefter smuttede jeg hjem og skypede lidt med mor, far og signe altid en fornøjelse. og kl. 3 pm. smuttede jeg til open gym. softball. Det var faktisk helt vil sjovt, og jeg tror jeg har besluttet mig for at det er den sport jeg vil spille her til foråret. det skal jo nok blive spændende!
i dag er det så mandag, wuhuuuu.... i dag stod på skole. skype med maria og bball træning. spændende og helt normal hverdag!
btw. jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det før, men jeg smutter til New York her d. 24-31 marts. med YFU, det skal nok blive super spændende! glææææææder mig!!!

i miss all of you guys, but i still dont want to go home!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar