torsdag den 6. oktober 2011

spirit week, and homecoming, ja tak!

dropper lige lektierne til fordel for at blogge!.. badass i know..
men altså lige nu er det torsdag og klokkene er 22.22... homecoming er på lørdag og jeg glæder mig helt ekstremt meget.. hele denne uge har vi haft spirit week og i morgen er det så den store homecoming football game.. wuhuu, eller noget!. men altså det eneste der er til forskel på spirit week og en normal uge er at der i denne uge var dresscode for vær enkle dag. Mandag hed det sports tshirt med dit yndlings team!. tirsdag var det twin day, min twin var Mo (Morgan) fra soccer teamet, det var´meget sjovt heh.. onsdag var det blackout day, og om aftenen var der bon fire, hvilket var et kæmpe bål lidt ligesom til skt. hans, her brander de så bare en dukke af med en trøje fra det hold football teamet skal møde til den store homecoming game.. haha det var vildt hyggeligt og lidt ligesom på film heh.. i dag var det så turist dag, klæd dig ud som en turist.. yahh.. og i morgen hedder det orang, blue day, hvilket er skolens farver!.
hehe det er meget sjovt, men lærerne giver altså stadig lektier for og i morgen har jeg to tests! FEDT..
i dag hang jeg ud med Gee (olivia Gornek) også en af pigerne fra soccer teamet, vi havde en vildt hyggelig dag, smuttet et smut på subway og købte en footlong sandwich, haha så jeg behøver ikke lave madpakke til i morgen.. hah.. men vi havde det i hvert fald hyggeligt..
Homecoming er lørdag haha yaaah. Jeg har ingen homecoming date, men jeg følges med Michelle og nogle af hendes venner, hvilket jeg efterhånden også godt kan kalde mine venner ;). tror vi er omkring 7-8 stykker 4 drenge og 5 piger. så vi er 9 ja hah.. og vi skal køre i limousine.. hell yeah du læste rigtigt LIMOUSINE!! going to feel like a real famous person!
men inden homecoming lørdag, har vi lige en soccer game, vildt fedt, hah..
men jeg må hellere få forberedt mig til den der dumme test i morgen...


still living the american dream..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar