søndag den 16. oktober 2011

gotta love the weather here

or something!
hah, vejret er lige til at blive helt forvirret af. mandag var det så varmt at man sagtens kunne gå rundt i shorts og nu blæser det og regner det igen. og michelle siger at der måske kommer sne tirsdag! Ohh my gosh .. yeah thats what im thinking..

nå men jeg synes virkelig man kan mærke at det er blevet hverdag her, skole ugen skal til tider bare overståes!.. det er så kedeligt! og der er så mange tests, det gør mig helt skør!. hah, i det mindste er der altid et par soccer games man kan se frem til hver uge! men det er desværre også snart færdigt.. Vi har spillet vores sidste hjemmekamp og det har drengene også nu, de græd!
vores turnering er nu offecielt over, men vi har en kamp tirsdag. kan ikke huske hvad de kalder den, men det er en af de her turneringer hvor man ryger ud når man taber en kamp. vi blev nummer 3 i vores række og det er vist det bedste et pige hold fra Edison high school nogensinde har været, så det er ret cool!.

nå men vi havde fri fredag pga. something hah... og ja jeg ved det, i danmark har i efterårs ferie, men det har vi altså ikke her!!! :(
fredag aften holdte michelle halloween party, de fleste af pigerne fra soccer teamet kom og vi have en rigtig hyggelig aften (billeder på facebook) vi lavede græskar hoveder og så film og var oppe til kl. 4am, CRAZY hah.. det var helt vildt hyggeligt og alle var klædt ud..
lørdag morgen havde jeg så lovet Shantel at jeg ville tage med hende ud og se cross country teamet løbe. Det var super koldt og faktisk ikke ret spændende he, men vi gjorde forhåbentligt Kristi og Lauren glade fordi vi kom og så dem løbe!. efter det smuttede vi på BOB EVENS og spiste frokost sammen med Alex (shans boyfriend) og 2 drenge fra drenge soccer teamet. senere på dagen smuttede Michelle, morgan, olivia og jeg od og så drenge soccer teamet spille soccer kamp. de tabte desværre og for seniorene var det den aller sidste kamp som high school elev nogensinde, så de var ret kede af det efter kampen!.

i dag er det så søndag og jeg har været i kirke fra morgenstunden af. lige nu slapper jeg bare af og senere skal vi vist ud og spise frokost somewhere?. hah, og i aften smutter jeg måske ud til et bon fire, med Tyler, Matt, Courtney og måske nogle flere i dont know!'

love america, but miss the danish food...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar