mandag den 18. juli 2011

et lille skridt på vejen!

"yes man" de ville gerne lukke mig ind i det stor USA. er nu et visa rigere. Eller kan man være rigERE når man i første omgang ikke engang er rig? Nå hovedsagen er at jeg i hvert fald har et visa og derfor kan blive lukket ind i USA.

"UDVEKSLINGSSTUDENT hvem mig, argh det tror jeg ikke!.." Det ville sikkert være min reaktion for lidt over et år siden! Men det bliver jeg så alligevel. Jeg besluttede mig endeligt for det i omkring november tror jeg! Og nu skal jeg så over og opleve det store USA. CRAZYYY!!!

min eneste frustration omkring det er at, jeg ikke har fået en familie endnu, det er lidt ærgerlig!. Men område og afrejsedag det har jeg dog. Og gud hvor jeg glæder mig til d. 23 august kl. 06.00 hvor flyet letter fra Kastrup lufthavn!. kun 36 dage endnu!  and then, Northeast district here i come! 
Men indtil da vil jeg bare nyde Sommerferien, for den er fortjent efter et hårdt år som frø på gymmi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar