onsdag den 20. juli 2011

i am so excited!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ja ja ja ja jaaaaa…… endelig sker det!
Farvel kolde morgner i nattøj og bare fødder på vej ud af døren for at tømme postkassen. Farvel evige skuffelse når der alligevel ikke er noget nyt. Farvel følelse af at der ikke er en familie i USA. Til mig!

34 dage til afgang og destinationen er nu bestemt.
Milan, Ohio. Kunne det blive bedre, det synes jeg ikke det kunne. Faktisk har jeg aldrig rigtigt haft en stat jeg bare MÅTTE til. Så jeg har været pretty open for alt. Derfor er Ohio nu den aller bedste stat det kunne blive til ;)
Familien jeg er landet i består af en mor ved navn Traci, hun er lærer (af alle jobs i verden er hun lige lærer!! Det er så underligt, taget i betragtning af at min rigtige mor, herhjemme også er det!) så er der også en far han hedder Brent, og han er ingeniør! De har tre børn, en datter på 17 LIGESOM MIG :D FEDT FEDT FEDT, tror jeg og håber jeg i hvert fald! Hun hedder Michelle! Endnu en datter på 14 år(min egen lillesøster her i Danmark bliver snart 14, endnu et sammentræf) hun hedder Mackenzie og så er der også en lillebror på 11 han hedder Bryan!
Tror og håber på det er en rigtig dejlig familie jeg kommer til at bo hos.
Har allerede mailet dem, men gud hvor er det svært at finde ud af hvad man skal skrive!.

NEEEEJJ hvor jeg dog glæder mig nu! Det gør det hele endnu mere realistisk at vide hvor man skal hen og hvem det er man skal bo ved og hvilken skole man skal gå på!

Det er også vildt fedt at der er en søster på min alder i familie! Håber i hvert fald det er en fordel. Det værste ville være hvis hun blev jaloux eller noget, eller hvis vi blev sammenlignet eller noget. Men jeg kan se så mange flere fordele end ulemper! Vi kan følges i skole og hun kan blev en helt fantastisk veninde, vi ved hvad vi går igennem og uhh.. der er så meget godt!!!
Og det er også fedt med to andre søskende. En lillebror det er noget nyt for mig, der kun har en lillesøster! Det bliver spændende. Men det gør det hele jo!!!!!

Glæder mig sådan til at få svar på mailen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar