søndag den 18. marts 2012

sommer vejr i marts, ja tak!

så hvad går jeg rundt og laver lige for tiden det er et godt spørgsmål, svaret er rimeligt lige tl dog. Softball... haha, jeg elsker det, det er godt nok ærgeligt at vi ikke rigtigt har den sport derhjemme, for det er super sjovt.
denne uge var rigtigt dejlig for sophmores havde test de første to timer hver dag, hvilket betød at vi fik lov til at sove 2 timer længere wuhhuuu.... tirsdag, onsdag og fredag var jeg sammen med en flok venner ude og spise morgenmad, det var vildt hyggeligt. og om eftermiddagen stod det så på softball i det fantastiske vejr som vi har haft den sidste uges tid. det har været omkring 24 grader, så det har bare været skønt. fredag havde vi så teambonding med hele holdet. hvilket var rigtigt hyggeligt!.. lørdag stod det på promdress shopping for michelles kjole for jeg har jo allerede fundet min. vi shoppede med hendes mor og mormor, hvilket var hyggeligt. hendes mormor kendte en sød lille butik som hendes colleges roomate ejede. og der tog vi så hen og kiggede. det sjove var så at 5 minutter efter vi kom, kommer der en pige ind af døren og det er så en af de andre udvekslingsstundenter, som jeg har været til noget yfu pjat sammen med hun var fra tyskland, men det var så underligt at se hende haha...
om aftenen tog michelle og jeg så om til Courtney til bonfire! hvor Rachel, Nora, Tyler, Brian også var og vi hyggede så omkring bålet, senere dukkede Matt, Shantel, Michela og Kevin så op. det c´var rigtigt hyggeligt at sidde omkring bålet på en varm dag i Marts!
i dag er det så søndag og vi er næsten lige kommet hjem fra kirke! og jeg sidder og prøver at lavet lektier, men i kender mig jo, og der er desværre også harry potter i tv'et så det er lidt svært at koncentere sig haha... torsdag nat/fredag morgen tager vi i bioen for at se mednats præmier på the hunger games. hvis i ikke har hørt om den allerede, skal i gå på youtube og søge på den. og ellers skal i læse bøgerne, de er super gode!!!
lørdag morgen tidlig smutter jeg på East coast trip med Yfu og alle mine udenlandske venner. vi skal, til New York, Washington DC. og Philidadelphia. wuhuuuu jeg er så spændt!!!!!!! nåå ja og i morgen mandag har vi basketball afslutningsfest!

jeg nyder det her, sommer sol og sunglasses...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar